Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru?

oklovap oklovap na gmail.com
Úterý Říjen 25 08:46:58 CEST 2011

Normalne by som pripojil PC reproduktory do sluchatkoveho vystupu. po
pripojeni sa odpoja hlavne reproduktory
a mate moznost regulacie hlasitosti dialkovym ovladacom.
mozno to uz niekto doporucil, nesledujem vlakno.

mp