Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru?

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Úterý Říjen 25 08:42:13 CEST 2011

Já jsem na Panasonic Viera vyváděl signál pro vnější podhledové
reproduktory a výsledek je nad očekávání dobrý. TV jede několik hodin
denně už skoro dva roky. Použil jsem dva koaxiální napájecí konektory s
odpojováním vnitřních repro.

Tomáš