OT: Regulace ST-430 a teplota pri pokojovem termostatu

Milan krata.milan na seznam.cz
Pondělí Říjen 24 20:26:29 CEST 2011

Jo, jo to je ten regulator co mi nainstalovali.
V regulatoru se nastavuje jaka teplota ma jit do okruhu pokud pokojovy
termostat nahlasi ze je splnena teplota. Ten parametr se jmenuje
"Teplota pokojoveho cidla" a 20°C je pro mne prilis malo.
Milan