schema Gama 160

Pondělí Říjen 24 20:15:22 CEST 2011

Dobrý den,
koupil jsem si přes e-shop svářečku Gama 160 s tím, že si do ní dodělám
omezení napětí. Jenže než jsem začal vrtat díru do panelu, nevyzkoušel
jsem si jí. Zjistil jsem (bohužel pozdě) že trvale svítí signálka
"přehřátí", svářečka udělá max. 20A. Operák, který dělá řídící napětí,
dostává z potenciometru pro nastavení proudu max. 0,5V (na potenciometru
je 0,5-5V). Neválí se náhodou někde (u někoho) schema? Potřeboval bych
to zprovoznit nejlépe ihned a lézt po tišťáku co kam vede, když to visí
na drátech, není zrovna nejlepší zábava na večer.
Anděl