OT: Regulace ST-430 a teplota pri pokojovem termostatu

Milan krata.milan na seznam.cz
Pondělí Říjen 24 19:55:45 CEST 2011

Zdravim vsechny.
Poridil jsem si automaticky kotel na uhli a k nemu mi nainstalovali
regulaci ST-430 od firmy Tech-reg. Zkousim to nastavit aby to pracovalo
dle mych predstav, ale zasekl jsem se na problemu a tim je limit
nastavene teploty zvane "Teplota pokojoveho cidla". Tato teplota je
nastavitelna v rozmezi 0-20 °C, ale ja bych ji potreboval nastavit na
45°C. Zkousel jsem neco najit u vyrobce nebo na netu, ale asi se blbe
googla ptam, nebo to nikdo neresil.
Nevi nekdo z Vas co s tim? Zda by to neslo nekde prenastavit v nejakem
skrytem menu?
Diky
Milan