Thajsko - cena soucastek

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Říjen 24 17:57:03 CEST 2011

tak ono je neco jineho dodavat podle smlouvy za nasmlouvane ceny, ale
musi byt co prodavat - protoze kdyz se nebude vyrabet tak jsou smlouvy
na dve veci

me by treba prave dost zajimalo kolik tech disku v tech skladech muze
byt - prijde mi to jako dost rychloobratkove zbozi

--
S pozdravem
Radek Vicek