Floppy mechanika k dnesnim zakladnim deskam

Pondělí Říjen 24 14:17:09 CEST 2011

2011/10/24 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>:

> Pod DOSem se to pokud vím tváří jako C:, zápis jde, ale teď to nemůžu
> vyzkoušet. Nevidím důvod, proč by nešel, chová se to pro DOS jako
> harddisk.

Resp. to, co jsem kdysi zkoušel, se chovalo jako C:, nepotřeboval jsem
A:, tak jsem nebádal. Pokud váš program je tak "šikovně" napsaný, že
potřebuje sahat na A:\ a nejde to změnit, tak by to šlo obejít pomocí
příkazu SUBST nebo něčeho podobného, co namapuje do A:\ nějakou jinou
složku, třeba C:\disketa ...

P.K.