Floppy mechanika k dnesnim zakladnim deskam

Snehulak snehulak na gmail.com
Pondělí Říjen 24 14:12:01 CEST 2011

Porad jenom s omezenima , ale ve windows xp siti se "vidi" ten dosovy pc i
naopak . Problem je treba u samby , ze nejde smbmount toho DOSu ....Je to
otazka nejakych nekompatabilit , ale to jsme nepotrebovali resit .Co jde
tak bud NFS nebo FTP klient/server.

snehulak