Thajsko - cena soucastek

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Říjen 24 14:03:03 CEST 2011

 24.10.2011, 13:54:28

Normalni to zase neni. Ty ceny HD vyletely nekde az na TROJNASOBEK.
A to v situaci, kdy se udalosti v Thajsku jeste nemohly fakticky
projevit. Lod z nakladem disku pluje do evropy mesic, ne-li dva.
Je ale mozne, ze nejaky spekulant vsechny dodavky na pristi mesic
vykoupil.
Vyrobci disku maji dlouhodobe smlouvy s velkymi odberately, kteri je
montuji do koncovych zarizeni. Takze ubytek vyrobnich kapacit a
zvyseni cen, se projivi predevsim u disku volne prodejnych.
I kdyz nejaka korekce dnesniho sileneho stavu jiste prijde pomerne
rychle.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz