PMR-122tx

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Pondělí Říjen 24 13:03:09 CEST 2011

Mam presne rovnaky problem s dvojicou PMR Cobra 975.
Po nejakom poklepani tej piskajucej to prestane a nejaky cas zije v
poriadku, potom sa to namiesto hlasu rozpiska znova.

Schemu som od toho zatial nezohnal, odhadujem na nejaky preruseny spoj,
prasknuty suciastku a pod. v spatnej vazbe NF zosilovaca (na prilis
velke zosilnenie / kladnu spatnu vazbu.

Mam tam aj vyzvanaci ton - po aktivacii z dobrej vysielacky je volaci
ton v poriadku (nekmita, ale ozve sa normalny vyzvanaci ton), takze
niekde medzi demodulatorom a zmiesanim s vyvolanym volacim tonom.
Od pridania volacieho tonu je NF cesta na mojej PMR-ke urcite v poriadku.
Nechce sa mi robit reverse engineering..., resp som k tomunebol zatial
prinuteny a casovo mi to nevychadza...

Dodo