Jaky netbook?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Říjen 24 12:41:40 CEST 2011

 24.10.2011, 12:34:00

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
d.petr napsal:

> [...]

No nejake zmeny na trhu preci jen jsou.
AMD sice prislo s krizkem az po funuse, ale procesory C a E serie jsou
docela dobre.
No a pak bych si dovolil vypichnout dve zmeny ktere jsou bohuzel
negativni. Tou prvni je mor lesklych dysplaju, kruhou pak stejne
rozsireny mor "polovicnich" kurzorovych klaves.
Takze konkretni NTB taky neporadim, jen na ty rany morove bacha.