Floppy mechanika k dnesnim zakladnim deskam

Snehulak snehulak na gmail.com
Pondělí Říjen 24 11:29:47 CEST 2011

Jestli to neni kriticke popremyslel bych jestli nepouzit treba FreeDos ,
ktery ma podporu pomerne moderniho HW a bootovani ruznymi zpusoby a navic je
s originalnim DOSem a jeho HW kompatabilni .

http://sourceforge.net/apps/mediawiki/freedos/index.php?title=Main_Page

snehulak