12V AC z 24V AC?

Pondělí Říjen 24 10:40:48 CEST 2011

Viděl bych to na ty trafa na toroidu z orientovaných plechů a o něco
snížit sycení.
Kdysi jsem se s tím zabýval a nějaká trafa jsem měřil
http://vaelektronik.cz/bastl/files1/zdroj12v.pdf
Nějaké měření jsem získal i od výrobce jader
http://vaelektronik.cz/fotky/mereni220_120_70_103-27P.xls
http://vaelektronik.cz/fotky/mereni220_120_70.xls

Anděl