Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 24 10:11:24 CEST 2011

Já to řešil bez dalšího zásahu do TV  tímhle:
http://www.dealextreme.com/p/2-ch-hi-fi-stereo-amplifier-for-car-motorcycle-with-usb-port-34406
Napájení je 12V spínaným adaptérem, který je ve "slave" zásuvce ovládaný
TV.
Ze sluchátkového výstupu rovnou do toho zesíku, hlasitost se reguluje
původním ovladačem.
Na zesilovači jsou i korekce a jde +/- vykompenzovat charakteristika
reproboxů.
Hraje to na tu cenu velmi slušně, uvnitř je 2x můstek.
Z  2 cm  placaté TV nikdy nemůže jít pořádný zvuk, tohle TV "oživí".
JaKub