Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru?

Pondělí Říjen 24 08:08:49 CEST 2011

2011/10/24 Pavel Krafcik <hw na pjk.cz>:
> Dobrý den,
>
> řešil jsem podobný problém kvůli své nahluchlé matce a musel jsem si do TV
> konektor přidat a proto bych si dovolil připomínku ke zde uvedeným
> konektorům: Pokud můžete, použijte libovolný jiný systém. Mám to doma, a
> jsou s tím jen problémy. Oxiduje to jako prase a pořád je některý kanál
> mimo. Pak se při špičce asi prorazí izolační vrstvička a zase na čas hrají
> oba kanály. Při nejbližší příležitosti tam dám klasické šroubovací svorky.

Na reproduktory se už roky používá tohle:

http://www.gme.cz/reprosvorky-do-panelu/reproterminal-se-2-svorkami-prumer-74mm-p834-087/

http://www.gme.cz/reprosvorky-do-panelu/repro-panel-gold-p838-012/

Sice neposkytují ten luxus, kdy se při připojení externích repro ty
vestavěné odpojí, ale to se dá vyřešit vypínačem / přepínačem:

http://www.gme.cz/kolebkove-spinace-do-panelu/p-c1410ab-p631-234/

P.K.