Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru?

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Pondělí Říjen 24 07:41:12 CEST 2011

Dobrý den,

řešil jsem podobný problém kvůli své nahluchlé matce a musel jsem si do
TV konektor přidat a proto bych si dovolil připomínku ke zde uvedeným
konektorům: Pokud můžete, použijte libovolný jiný systém. Mám to doma, a
jsou s tím jen problémy. Oxiduje to jako prase a pořád je některý kanál
mimo. Pak se při špičce asi prorazí izolační vrstvička a zase na čas
hrají oba kanály. Při nejbližší příležitosti tam dám klasické šroubovací
svorky.

Pavel Krafčík