Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru?

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Říjen 24 07:11:20 CEST 2011

Tezko tam bude výstup přímo na repro. Spíše čekejte výstup pro sluchátka
nebo externí zesilovač.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Monday, October 24, 2011 6:59 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru?

Davno jiz k tomu, u nektere spotrebni elektroniky byly
reproduktorove konektory, kam se daly pripojit vnejsi reproduktory,
pripadne pri pripojeni vnejsich reproduktoru se ty vnitrni odpojily.
Myslim napriklad tyhle konektory:
http://www.stualarm.cz/produkt/13027-reproduktorovy-konektor-din-se-sroubkyp
ar/
Ted mne napadlo pripojit reproduktory (mam ve smelcu bedynky
z trojkombinace Europhon) k LCD televizoru. Konektoru vzadu je jak na..ano,
tak se chci zeptat (uz jsem se tim dlouho nezabyval, musim najit navod,
abych tam neco neodpalil), jestli se mezi nimi najdou takove, kam by se daly

primo zapojit ty vnejsi (asi ctyrohmove) bedynky a nejak obstojne to hralo.