Jak preinstalovat WinXP

Neděle Říjen 23 17:26:49 CEST 2011

Ty adresáře tam jsou a na druhém počítači mi z toho CD Slax naběhne. Na
tomto mi z CD nebootuje ani Slax, ani když tam dám CD Windows XP. Na tom
druhém (starém) počítači jsem z cvičnýcch důvodů chtěl přeinstalovat XP
a taky mám problémy. Nejdřív jsem spustil Slax a chtěl vymazat adresáře
Windows a Program files. Pokud mohu věřit tomu co to ukazuje, soubory to
z nich asi smazalo a některé adresáře to smazat odmítlo, ale byly
prázdné. Jestli ale byly prázdné už i dřív, netuším. Pak jsem tam dal CD
s XP. Načítá to ty úvodní věci, až se to dostane k vlastní instalaci.
Chce to enter (pokračívat), nebo R nebo F3. V tomto bodě se to zastaví a
na klávesnici to nereaguje. Zkoušel jsem to víckrát a dělá to vždycky to
samé :-(