Externi DAC k pc

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Říjen 23 11:39:10 CEST 2011

Dobrý den, tak už jsem koupil externí DA se sluchátkovým zesilovačem Fubar
4. Jednoznačně má na sluchátkách lepší zvuk než ta Yamaha, ale trošku mně
tam chybí zvukové korekce, i když K240M jich moc stejně nesnese. Jen jako
takovou perličku, mám tady teď CD přehrávač Yamaha CDX-596 a ta má
sluchátkový zesilovač naprosto ucházející, na tu nemá ani Fubar. Bohužel
nemá digitální vstup, aby se dala používat jako zesilovač.
Ale píšu především proto, že bych Vám nabídnul tu Yamahu. Pokud ji nechcete
jenom na sluchátka, tak jako normální zesilovač bude sloužit velice dobře a
i na ty sluchátka hraje hodně slušně, ale na primární poslouchání přes
sluchátka to prostě není. Tam bych doporučil třeba ten Fubar. Máte zájem?
Cenu bych viděl na 4000Kč, ať je pro Vás trošku zajímavá.

T.K.