Jak preinstalovat WinXP

Snehulak snehulak na gmail.com
Neděle Říjen 23 10:56:20 CEST 2011

Ne to musite biosu nastavit zarizeni ze ktereho se bude bootovat. Asi tam
mate jako prvni HD takze pokud najde system nabootuje z nej a cd nebere v
potaz. Vetsinou se musi vjet do biosu a tam to v boot options nastavit anebo
je nejaka klavesova zktakta F12 kde vam umozni si vybrat zarizeni ze ktereho
nabootovat.

snehulak