Siemens Gigaset encryption is switched off

Juro mail na onicom.sk
Sobota Říjen 22 17:39:50 CEST 2011

Pekný víkednový deň prajem

Jo dik funguje to ale stačí stačiť len 1+2 a potom ten kód. ( pri stačení 1+4+7 tlf len zasieti) Aj keď v
menu som nenašiel položku Encrypt radio. Takže ako to vypnem, alebo či je to zapnuté neviem...

Iba: SW-Service
QS-Data
Speechpath Test
Batt.Mode
DSP Parameters
Matering Mode
Measure Time
Working Time
Apprv. Narr.Band
Apprv Wide Band
SAR
Handset Reset

Spravili sme si totiž Sniffing hovorov alebo Odpočúvanie DECT bezdrôtových telefónov
http://www.alibaba.sk/component/content/article/70-bluetooth-odposluch/130-sniffing-hovorov-odpocuvanie-dect-telefonov.html
alebo
http://www.alibaba.sk/spy/detektor-pravdy/247-odposluchy-bezdrotovych-telefonov-dect-realita-aj-na-slovensku.html

A aj keď je tlf DECT kopec na okolí, zatiaľ bez úspechu. Len občas
vidno kód tlf, ale asi je to všetko zakódované, aj keď sa mi nevidí
že by telesom dával  Encryp DECT za 1EUR.
Juro PO

MBUS ? som nenašiel...

--
Best regards,
 Juro                            mailto:mail na onicom.sk