Re: jak ukončit a odistalovat Norton Internet Security

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Sobota Říjen 22 17:19:40 CEST 2011

Tak je to vyřešené, jenom jsem musel Avast naistalovat úplně znova.
 Tu instalaci, kterou jsem udělal, když tam byl ten Norton nešlo spustit
ani po jeho odstranění .  Asi se nějak popraly.