PATEK: Opravdova Hardwarova soutez

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pátek Říjen 21 16:13:25 CEST 2011

> takže reálné dosažení deklarovaných parametrů je záležitostí loterie,
> ve které lze "vyhrát" možná i saturaci.

V tom pripade jsem smolar, ktery pres opakovane pouziti s tranzistory "z
krabicky"  zatim nevyhral ono se to diky R1 a diky druhemu tranzistoru v
emitoru prvniho chova jinak skolni obvod s uzemnenym emitorem.

Nicmene jistou dobu me nahrazovani odporu obvody s vysokym dynamickym
odporem bavilo natolik, ze jsem zkousel i to co je v priloze - zesileni s
normalnimi tranzistory pres 60dB - problem je v  tom ze zesileni ze zavisle
na napajecim napeti a proud na teplote -

Jinak ale 60 dB / 5 soucastek = 12 bodu ;-))

Zdravi Petr Kubac