OT: PATEK: Opravdova Hardwarova soutez

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 21 13:27:57 CEST 2011

 21.10.2011, 13:15:53

Pokud bazovy R zapojite mezi B-C tak to mate i s teplotni stabilizaci.
Sice nijak excelentni, ale tu mozna nema ani ta vase kaskoda.
Nicmene to zapojeni, (terminus technikus "tranzistorovy zesilovac se
spolecnym emitorem a zapornou napetovou zpetnou vazbou")bude plne
funkcni prinejmensim pri pokojovych podminkach. Pri 3 souč. bude
zesileni odhadem cca 30 dB.

Pokud by se vam to presto nepozdavalo, tak mim druhym favoritem, je
zapojeni zesilovace se dvema T a SE, tak jak se drive hojne pouzivalo
v NF technice. Bez zpetne vazby, kterou tvori jeden R ma 8 soucastek,
stejne jako vase kaskoda a zesileni klidne i 70 dB.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz