Svorkovnice

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 20 20:34:13 CEST 2011

Hezký den vespolek

Nepotřebuji to nijak akutně ale z dlouhodobějšího hlediska bych chtěl znát
zdroj krone svorkovnic do DPS, tak kdybyste to někdo našel, napiště prosím v
pléno.
Měl jsem příležitost se několik měsíců živit jako telefoňák (pobočkovky),
kromě zjištění, že už bych to nikdy nechtěl dělat (vývoj je větší sranda) jsem
si odnesl zkušenost že pro velké množství drátů je to unikátní záležitost.

Jakub Ladman