Alcatel OXO komunikace

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Čtvrtek Říjen 20 16:22:31 CEST 2011

Pripojim se na 30021. dam usr a pass, TYPE I, SYST at vim, s kym mam tu
cest. Ted se pripojim na 31002. Oba jsou spojeny. Na 30021 dam STOR
LOGIN.DAT, transfer je ok a automaticky se odpoji 31002. A uz nejde
pripojit. V tom popisu se pise, ze je to "divne spojeni". Asi lidova
tvorivost, nicmene pokud se divam na komunikaci toho jineho prg, tak tam
myslim nevidim pasivni rezim a posila se PORT!!! Tady je soubor s ulozenou
komunikaci z Wireshark tak, jak to funguje. www.soteza.cz/OXO.pcap

MZ

----- Original Message -----
From: "Milan B." <milan na bastl.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 20, 2011 3:52 PM
Subject: Re: Alcatel OXO komunikace

On 20. 10. 2011 14:57, Zapletal Martin wrote:
> Jedine porty na kterych ustredna odpovi jsou 30021 a 31002. Jakmile dam
> jiny port, tak se nechytnu

A kedy sa nechyti? Aj po prikaze RETR/STOR/LIST? Alebo len tak vseobecne?

Ak  po prikaze RETR alebo LIST nepocuva na porte vratenom cez  PASV, tak
to nie je FTP ale nejaky ich vlastny protokol inspirovany FTP.

FTP server by mal zacat pocuvat na danom porte pre datovy prenos az po
inicializovani prenosu prikazom RETR alebo LIST  a pod.

A nove spojenie na novy port otvorite tak, ako ste otvorili toto prve
(prikazove) spojenie. Asi na to bude treba novu, druhu instanciu toho
komponentu ci co to tam mate. Prikazovy kanal musi ostat otvoreny.

-m-