Alcatel OXO komunikace

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Čtvrtek Říjen 20 14:25:59 CEST 2011

Takze kdyz mi napise 227 Entering Passive Mode (192,168,102,48,4,75) otevru
dalsi spojeni na IP192.168.102.48 port 4,75=(4*256)+75=1024+75=1099??? A na
tomto spojeni dam RETR LOGIN.DAT???

----- Original Message -----
From: "Milan B." <milan na bastl.sk>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 20, 2011 1:44 PM
Subject: Re: Alcatel OXO komunikace

On 20. 10. 2011 11:06, Zapletal Martin wrote:
> [...]
> spravne poslat soubor. Delam to z Delphi pomoci komponenty ClientSocket.
> Dostanu se az do faze, kdy poslu prikaz STOR LOGIN.DAT, nicmene se nic
> nestane, ustredna neodpovi. Tusim, ze zrada bude v tom prikazu a jeho
> implementaci, nicmene uz me nenapada jek to udelat. Ja jednoduse poslu
> pres TCPIP prikaz ClientSocket1.Socket.SendText('STOR LOGIN.DAT'+#13#10);V
> pracovnim adresari soubor mam ale v komunikaci vidim, ze se nic nestane.
> Vsechny predchozi kroky projdou OK. Netusite nekdo co s tim dal? Asi
> nechapu princip pouziti vice spojeni pri dane relaci.

Sice nic netusim o tom ako pracuju tie vase delphi komponenty, takze iba
par poznamok k FTP:

- Je zmienovany pasivny transfer mod. Prepinate FTP do pasivneho rezimu
(prikaz PASV, ak sa nemylim)?
- ako posielate data? Snazite sa ich natlacit cez prikazovy kanal alebo
ich neposielate vobec? - podla popisu by to tak vyzeralo ...
-- prikaz PASV vam vrati v odpovedi IP adresu a cislo portu (rozdelene
na horny a dolny byte), na ktorom ocakava otvorenie datoveho kanalu. Po
poslani prikazu STOR by ste mali otvorit nove TCP spojenie na tento port
a donho natlacit subor. Po ukonceni prenosu (zavreti spojenia) by sa
mala vratit nejaka odpoved na prikazovom kanali.
-- podobne funguje citanie - po RETR alebo LIST treba otvorit spojenie
na datovy kanal a citat z neho, az kym FTP servert spojenie neukonci.

Tak nejak. Najlepsie je nastudovat prislusne RFC959, ma to par stran, je
to strucne, prehladne aj s obrazkami v ASCII arte

-m-