OT Automaticke zavedeni modulu do kernelu - VMware ESXi

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Říjen 20 13:44:55 CEST 2011

Něco je tu: http://www.vmware.com/products/vsphere/overview.html
Asi se dá říct, že u free verze ty omezení už existují, takže tam dopad až
tak zásadní není. Horší je to u plných verzí, kde větší počet CPU a ram
docela podražil.
Na druhou stranu pětka přináší pár užitečných věcí a tipoval bych i větší
podporu hardware. Ač mám instalačku, tak zatím nebyl čas a ani server, kde
bych to mohl zkoušet...