SIM karta (tarif) pro takove to domaci zvykani

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Říjen 20 11:44:26 CEST 2011

Zdravim,
jakou pouzivate simku (tarif nebo predplacenou) pro takove ty domaci
GPRS modemy?
O cenu hovoru mi nejde, to pouzivat nebudu. SMS sporadicky, takze tam
cena taky neni priorita.
Posilat se bude jednotky kB dat, idealne kazdou hodinu. Jenze jsem
zjistil, ze treba T-modile uctuje minimalne 5kB za spojeni. -> 0.3kc x
24 = 7.2kc/den -> ~ 210 za mesic. Chtel bych se vejit do par
desetikorun za mesic. Zatim pocitam, ze v nejhorsim by se posilalo 1x
za 4 hodiny, ale treba jsem prehlidnul nejakou lepsi variantu. Na
operatorovi nezalezi.

Jeste me napada, data se pocitaji tam i zpet jako soucet? Jaka muze
byt rezie poslani jednoho selectu do DB? Select sam o sobe ma ~
300-500B

Diky,
PK