OT / Fakturácia z CR do SR a DPH

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Říjen 20 10:30:36 CEST 2011

Taky jsem s tim trochu bojoval - na strane prodejce. Hlaseni musi byt
elektronicky, ale datovou schranku netreba, staci hlaseni podat pres danovy
portal. Ale pozor, u dodani zbozi musi byt mesicni.

Nevite nekdo hranici, od ktere musime mit registraci v zemi prijemce, konkretne
Rakousko?

Standa Smejkal