Stupnice k merakum jeste jednou

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Říjen 19 10:57:52 CEST 2011

No, to tu myslím neřešíme, na to bychom nepotřebovali HW konferenci...
Já si určitě poradím (uvedený OOo/LO Draw), popsaný proces s
Postscriptem jsem uvedl jako zajímavost a dobrou možnost ke studiu,
inspirace samozřejmě byla vedlejším vláknem.

Já osobně problémy (teď myslím především odborné) považuju za výzvu a
příležitost ke zlepšení rozhledu a znalostí, nikoliv za překážku, kterou
je potřeba "nějak" překonat.

---
Jirka