Stmivani trubicovych zarivek - jak na to ?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Říjen 18 20:28:42 CEST 2011

Mame stmivaci zarivky v TV studiu, a v dobe kdy se budovalo (cca pred 10 lety), to bylo drahe jak prase a byly potreba nejake specialni trubice. Opticky vypadaji zcela kompatibilni s beznyma zarivkama. Fakt je, ze vydrzely dodnes bez jedine vymeny, takze ani nebyl duvod zkouset, jestli to funguje i na bezne zarivky.

Jakub Serych