program na kresleni celnich panelu/stupnic

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Říjen 18 16:09:55 CEST 2011

Já - ačkoliv jsem v tomto oboru (přímé psaní postscriptu apod.) laik,
tak bych to nenazval masochismem ani omylem - tedy ani v žertu či nadsázce.

Tohle kdyby uměl každý....fakt perfektní výsledek. Tiše závidím a
představuju si pro kontrast jelita, co pro ně např. internet je "to
modrý éčko"...

---
Jirka