Stmivani trubicovych zarivek - jak na to ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Říjen 18 14:20:09 CEST 2011

On Tue, 18 Oct 2011, gatilo wrote:

> Je to tak. Staci kouknout do navodu, hned prvni obr. je schema
> instalace.

Do navodu jsem se koukal . Na fotce na webstrance je zobrazeno cosi
na DIN listu co vypada jako predradnik, ale v navodu k tomu je jiny
geret co se dava do krabicky. Takze clovek muze jen hadat co se pod
tim vlastne skryva. A 4660Kc za spinac a potenciometr se mi zdalo
trochu moc, takze jsem myslel ze to bude spis (to z te fotky) nejaky
predradnik pro mnoho trubic naraz...