Stmivani trubicovych zarivek - jak na to ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Říjen 18 13:20:01 CEST 2011

On Tue, 18 Oct 2011, Pavel Kadečka wrote:

> Pro začátek zkuste zadat do vyhledávače "stmívač pro zářivky", možná
> se pak budete trochu orientovat. Na mě vypadlo třeba tohle:
>
> http://www117.abb.com/catalog.asp?thema=8802&category=3249

Jak tohle presne funguje ? Videl jsem predradniky se stmivanim ale ty
byly primo urcene na konkretni pocet trubic a vykon. Tohle ma na sobe
napsano 700W - to se tam ty zarivkove trubice daji pichnout paralelne ?

> BTW nestačilo by jenom rozdělit zářivky na sekce a regulovat jas po
> stupních, tj. rozsvítit jen každou druhou apod.? Tři vypínače jsou asi
> desetkrát levnější než jeden stmívač ;)

Mne urcite, ale pozadavek rika stmivat. Oni to chteji kdyz promitaji
nejake instruktazni video a zaroven neco predvadi tak by bylo rovnomerne
tlumene svetlo aby vsichni videli na platno(TV) a zaroven na plac.