Stmivani trubicovych zarivek - jak na to ?

Úterý Říjen 18 12:44:38 CEST 2011

2011/10/18 Petr Simek <psimek na jcu.cz>:
> Zdravim
>
> V problematice stmivani zarivek se uplne neorientuji tak bych se zkusil
> dotazat zde jake vhodne zarizeni pouzit. Pripletl jsem se k vybave nejake
> ucebny, jsou tam navrzeny podstropni zarivky (trubice) ale pak prisel
> pozadavek na stmivani osvetleni.
>
> Jaky vhodny pristroj by jste doporucili ? Bylo by dobre kdyby to dokazalo
> stmivat vic trubic naraz - muze tam byt 16-20 trubic , tak rekneme po
> skupinach. Mohlo by to byt vestavene nekde v rozvadeci a ovladani vytazene
> nekam do mistnosti.

> [...]

Pro začátek zkuste zadat do vyhledávače "stmívač pro zářivky", možná
se pak budete trochu orientovat. Na mě vypadlo třeba tohle:

http://www117.abb.com/catalog.asp?thema=8802&category=3249

BTW nestačilo by jenom rozdělit zářivky na sekce a regulovat jas po
stupních, tj. rozsvítit jen každou druhou apod.? Tři vypínače jsou asi
desetkrát levnější než jeden stmívač ;)

P.K.