Free (GNU/GPL apod.) software (bylo: Re: program na kreslenicelnichpanelu/stupnic)

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Říjen 17 20:01:15 CEST 2011

No pokud nemate svuj byznys postaven kolem zpracovani dat tak je zcela
jiste, ze vas to nepali. Takze z toho plyne zaver, ze nikdo jinej
takovej problem mit nemuze.

--
S pozdravem
Radek Vicek