Free (GNU/GPL apod.) software (bylo: Re: program na kreslenicelnichpanelu/stupnic)

Snehulak snehulak na gmail.com
Pondělí Říjen 17 19:43:27 CEST 2011

No vidite 100 milionu to uz je slusne stado vidte :)

Pisu proto , ze jste me dal do stada , ktere se Vam nelibi , ja Vama
rozhodne nepohrdam a nepohrdam ani open office nebo open sourcem jen
si z toho nedelam zivotni filozofii coz vy evidentne taky. A ani
jednou jsem vas nenapadl nejakou stupidni osobni invektivou . Mozna
jsem mrkwosoftak , ale za to slusny a v intencich fair play .

Kdyz uz tu flamujeme tak v te vecne rovine je zrovna open office dnes
libre office kus dobreho softwaru stejne jako treba firefox jenze ty
maji zasadni vyhodu ze jsou multiplatformni , jenze to linux jako
desktop neni a to zastoupeni je z mnoha duvodu zatim malinke...

snehulak