Re: Free (GNU/GPL apod.) software (bylo: Re: program na kreslenicelnichpanelu/stupnic)

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pondělí Říjen 17 19:41:17 CEST 2011

Ještě jsem tam měl větu:
"Pokud půjde o kšeft a bude skupina s komerčním SW zajímavá, tak je lepší ten SW koupit."

Není jen kšeft, ale např na střední škole mě to přišlo docela nefér. Na VŠ byl ten přístup o 180° jiný.

Honza