OT HW NAS nebo FreeNAS apod.

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Říjen 17 16:42:31 CEST 2011

On 17.10.2011 16:01, RV wrote:
> No podle tohodle http://is.muni.cz/th/4051/fi_b/thesis.pdf
>
> snad existuji i souborove systemy, ktere nepotrebuji synchronizaci.

A ktory z nich?

Mozno som sa nevyjadril presne - mozno som mal povedat ze vyzaduju
koordinaciu. A to implementuju vsetky uvedene - bud prostrednictvom
metadata servrov alebo lock managerov  alebo priamou komunikaciou medzi
uzlami ...

Alebo hovorite o niecom uplne inom.  Ja som to z uvedeneho pochopil asi
tak, ze mate naprezentovany nejaky diskovy priestor  cez iSCSI na viac
servrov a chcete, aby viac servrov mohlo pristupovat na tento priestor
bez toho, aby sa filesystem poskodil.

Ak som to pochopil zle, tak sa ospravedlnujem.

-m-