*SPAM* RE: OT HW NAS nebo FreeNAS apod.

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Říjen 17 15:59:38 CEST 2011

Jsme s.p. - takze vyberove rizeni, ktere nebudu delat ja a vubec...vsak
vite.

Jde o to, ze momentalne muzeme skrtnout to co jsme si navymysleli behem
pul roku a mam do stredy napsat pozadavky na novy HW, s tim, ze se zcela
zmenilo uplne vsechno od zakladu.

Momentalne se snazim dat dohromady pozadavky nasich sitaru, vyvojaru,
proveditelnost z hlediska terminu a trefit se tak do nejakeho stabilniho
solidniho reseni.