OT HW NAS nebo FreeNAS apod.

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pondělí Říjen 17 15:41:40 CEST 2011

A co poslat poptávku s pozadavkama primo na DELL, HP...? Urcite vas neodmitnou a nabidnou optimalni reseni. Navíc z nich můžete rovnou vylmatit i lepsi cenu.

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Monday, October 17, 2011 3:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT HW NAS nebo FreeNAS apod.

Vyrobcu v tomto segmentu neni moc - spis me zajimaly nejake konkretni rady zarizeni se kteryma mate dobre zkusenosti.

Rychlost momentalne neni hlavnim kriteriem - klienty jsou webove aplikace, kde jsou prenosove rychlosti o jeden az dva rady nizsi.

Nicmene jsem se zadrhnul na jednom problemu. Ja potrebuji pristupovat na jeden diskovy prostor z vice serveru (jak z DMZ tak z vnitrni site).
Doslo mi a ted jsem si to jeste vyzkousel, ze se mi posteka driv nebo pozdeji FATka na takto pripojenem disku - pri pouziti NTFS. Nicmene jsem narazil na zminku, ze existuji FS, ktere neco takoveho dokazi osetrit.
Zatim se snazim vyhnout resenim SMB/CIFS, ktere znamenaji otevrit pomerne dost velkou diru z DMZ.

Nemate nekdo poneti jak neco takoveho resit pripadne jaky FS by tohle umel?

Radek Vicek