Free (GNU/GPL apod.) software (bylo: Re: program na kresleni celnichpanelu/stupnic)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Říjen 17 15:18:17 CEST 2011

Mě přechod trval 2 měsíce, než jsem přestal sprostě nadávat, ale už tomu
bude 8 let.

Kompatibilitu neudržíte. Stačí managor s tabletXP a čmárance v oppicovském
dokumentu, pod OOo naprosto nechápete co vám chtěl autor říct.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jirka" <zaloha na volny.cz>

Jedna věc je jistá: odchod ze stáda není bezbolestný, chce to někdy
hodně, jindy méně měnit návyky. Ale vyplatí se to a pro zběhlého
uživatele je to skutečně jen věc zvyku a používání mozku.

Jo a samozřejmě je velmi užitečné udržet kompatibilitu s okolím, pokud
je potřeba (to je téměř vždycky). Jde o vhodné výměnné formáty souborů,
možnost importu/exportu v aplikacích apod.