Free (GNU/GPL apod.) software (bylo: Re: program na kresleni celnich panelu/stupnic)

Snehulak snehulak na gmail.com
Pondělí Říjen 17 15:09:44 CEST 2011

Ja napsal dobrou placenou ne kvalitni :-) Moje prace se tyka hlavne
visual studia , takze tam .

btw. Nokie jeste nezkrachovala ? S nokii a jejim softwarem mam taky
negativni zkusenost i s poslednim jejich telefonem E52 z 5 mobilu uz
byly vsechny na reklamaci . Low endovych nokii mame snad 60 a ty jsou
ok.

snehulak