program na kresleni celnich panelu/stupnic

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pondělí Říjen 17 14:55:00 CEST 2011

Dne 17.10.2011 14:36, Ales Prochaska napsal(a):

> Jo aha. To ještě zkusím, dík.

> Aleš Procháska

Dobrý den,

Windows XP Mode používám na W7/64 pro spouštění Delphi 5, protože k
používám podpůrný SW, který nejde v 64-bit OS nainstalovat a upgradovaný
instalátor nedodává ani výrobce SW, a D5 potřebuji pro údržbu SW, se
kterým děláme noviny. Naštěstí to potřebuji jen občas, takže mě moc
netrápí omezení spojená s virtualizací, ale na trvalou práci bych to
nechtěl používat. Bežně využívám práci na více displejích a to se mi v
XP Mode nepodařilo zprovoznit, občas to padne v debuggeru a navíc mám
pocit, že HW akcelerace zobrazení není úplně OK, což by speciálně v
případě kreslicího programu mohlo vadit třeba při renderování. Ale
nestrávil jsem snahou o optimalizaci moc času, takže nemohu říct, že to
nejde. Tu jednu dvě hodiny týdně, co to používám, mě to nezabije.

JF