program na kresleni celnich panelu/stupnic

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Říjen 17 13:45:56 CEST 2011

> Jak mrtvého brouka? CorelDRAW 12 je poměrně stará verze, tehdy
> samozřejmě 64bitové Windows 7 neexistovaly. Že ti zpětně do mnoho let
> staré verze nedodělají podporu nové platformy, to přece není děláním
> mrtvého brouka...

Téměř jistě to bude mít něco společného s compatibility files nebo
nějakou takovou windowsí vymyšleností, tak aspoň mohli dát na stránky
zmínku co jak nastavit :-) Řada ostatních výrobců to dělá.

> Jistě to můžeš spustit ve Windows XP Mode i pod těmi 64bitovými Win7,
> pokud tedy nemáš nějakou domácí edici.

Bohužel, nejde. Zkoušel jsem to, dal jsem tomu administrátorská práva,
full control na všechny adresáře o kterých jsem si myslel, že by si to
tam mohlo něco zapisovat (chcípne jen při některých operacích, jinak
běží).

> Jak vyhoršená?

Například se nedá globálně zvolit aktivní layer, vždycky jen pro
každou stránku zvlášť. Layers používám často a když edituju podklad v
celém souboru a pak zase texty v celém souboru, tak je to docela
opruz to pořád přepínat.

> Až tak?

Až tak. Ať klidně zkrachujou, mně je to jedno.

> Jinak existují samozřejmě i levnější komerční vektorové editory než
> CorelDRAW nebo Adobe Illustrator.

To sice ano, ale když už jsem oblékl tu černou košili, tak necouvnu.

> Petr Zahradník, počítačový expert

Aleš Procháska