program na kresleni celnich panelu/stupnic

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Říjen 17 13:13:56 CEST 2011

Původní zpráva ze dne 17.10.2011 od Ales Prochaska:

> protože sice mám koupený CorelDraw 12, ale nefunguje mi pod Win7-64,
> výrobce dělá mrtvého brouka

Jak mrtvého brouka? CorelDRAW 12 je poměrně stará verze, tehdy
samozřejmě 64bitové Windows 7 neexistovaly. Že ti zpětně do mnoho let
staré verze nedodělají podporu nové platformy, to přece není děláním
mrtvého brouka...

Jistě to můžeš spustit ve Windows XP Mode i pod těmi 64bitovými Win7,
pokud tedy nemáš nějakou domácí edici.

> a jen mi nabízí se slevou verzi X5, která je proti dvanáctce tak
> vyhoršená, že je pro mě nepoužitelná :-)

Jak vyhoršená?

> Takže se jim chci pomstít a už nikdy za kreslicí programy nikomu
> neplatit :-)

Až tak?

> Už se mi to povedlo s GIMPem, tak teď ještě zmáknout vektorový :-)

No to je moc nepotrestáš, holt jim nedáš nějakou kačku, ale zato se
budeš muset omezovat a řešit zase jiné věci. Záleží samozřejmě, co na
tom konkrétně děláš, jak moc ses naučil s tím původním a jak moc jsi
ho využíval. Pokud si chceš sem tam něco čmárnout, pak OK, pokud jsi
ho využíval víc, potom to máš jako kdybys vyhodil automatickou pračku
a začal prát třeba v míchačce, kterou jsi dostal zadarmo :-)

Jinak existují samozřejmě i levnější komerční vektorové editory než
CorelDRAW nebo Adobe Illustrator.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601