program na kresleni celnich panelu/stupnic

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Říjen 17 13:00:56 CEST 2011

Díky za tip, nebylo to nošení dříví do lesa. Zrovna hledám něco free
na kreslení, protože sice mám koupený CorelDraw 12, ale nefunguje mi
pod Win7-64, výrobce dělá mrtvého brouka a jen mi nabízí se slevou
verzi X5, která je proti dvanáctce tak vyhoršená, že je pro mě
nepoužitelná :-) Takže se jim chci pomstít a už nikdy za kreslicí
programy nikomu neplatit :-) Už se mi to povedlo s GIMPem, tak teď
ještě zmáknout vektorový :-)

Ales Prochaska