OT HW NAS nebo FreeNAS apod.

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Říjen 17 12:36:46 CEST 2011

Co se týče HW, tak jednoznačně nějaký výrobce jako HP, Dell a podobně, jinak
to bude past s nesehnatelnými díly. Co se týče parametrů, tak chybí věci
jako spolehlivost a rychlost. Pokud to bude primárně sloužit pro několik
serverů, tak doporučuju FC a sdílet to přes jeden z nich, 2Gbit je jinak
zoufale málo pro rychlý přístup.
Asi bych se díval po nějakým hotswap SATA řešení, protože pro SAS ten
rozpočet nemusí stačit.