obnova zalohy z acronis pro ibm T43/XPpr - nejde nabootovat ?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Říjen 16 20:30:18 CEST 2011

Aha, tak si sežeňte ten bonus pack, ono to je potřeba až při restore.

----- Původní zpráva -----
Od: "Kubat Tomas" <tomas_k na comap.cz>

to jako ze t43 neni pokazdy stejnej a proto zaloha nenabehne ?
ted zrovna mam 2 ks na 99% stejny.
kdyz zalohu spustim pomoci hirena, tak ve spravci zarizeni je zlutej jenom
sitovej adapter.
pokud je ale nejaka "ochrana", aby se zaloha nedala pouzit na o trosku jinej
hw ?
kdyz jsem objednaval acronise, tak zrovna "bonus pack" co tu migraci
umuznuje, nebyl skladem a
tak jsem si rikal, ze ho koupim dodatecne. mel jsem v planu preklopit notas
na nejakej desktop.
jeste se v tom budu chvili rejpat .
tomik.